منتدى جديد فيه كل مفيد .أضئ حياتك في رحاب الضياء.
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتدى جديد فيه كل مفيد .أضئ حياتك في رحاب الضياء.


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اعرف صاحبك وعلم عليه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Lost Love
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 3355
نقاط : 5259
تاريخ الميلاد : 30/09/1985
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
الموقع : aldiaa.yoo7.com
  :

مُساهمةموضوع: اعرف صاحبك وعلم عليه   الخميس أغسطس 27, 2009 5:57 am

بسم الله الرحمن الرحيم


الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات
يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه
كل شخص جواه جزء من كل الصفات
يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل
وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله
وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته
والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه
تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك
وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه


صاحبك البخيل
تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهو
علشان تحاسبوا القهوجيه


صاحبك الغبي
اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي


صاحبك المغرور
دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها
ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده
ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته


صاحبك البكاش
الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده
وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص


صاحبك الندل
اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها
يقفشك وانت ماسك ايدها



صاحبك الحقود
قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح
تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك
وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك



صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك
والمثل الشعبي بيقول
اعرف صاحبك وعلم عليه
واحياناً بيكون شخبط عليه
ع رآى الست نانسى


يعني يا إما علامه صح او علامه اكس
او تقتله وتريح دماغك
مش كده ولا ايه؟؟؟


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://aldiaa.yoo7.com
منايا
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 2767
نقاط : 4204
تاريخ الميلاد : 01/10/1984
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 20/04/2009
الموقع : http://aldiaa.yoo7.com
  :

مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الخميس أغسطس 27, 2009 2:17 pm

qqw

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://aldiaa.yoo7.com
Lost Love
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 3355
نقاط : 5259
تاريخ الميلاد : 30/09/1985
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
الموقع : aldiaa.yoo7.com
  :

مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   السبت أغسطس 29, 2009 12:45 pm

etretrt

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://aldiaa.yoo7.com
جرح الزمن
المشرف العــــام
المشرف العــــام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 3025
نقاط : 3059
تاريخ الميلاد : 31/01/1985
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 23/04/2009
  :

مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الأحد أغسطس 30, 2009 5:40 pm

qwewqe
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Lost Love
إداره المــنتدى
إداره المــنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 3355
نقاط : 5259
تاريخ الميلاد : 30/09/1985
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
الموقع : aldiaa.yoo7.com
  :

مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الإثنين أغسطس 31, 2009 9:54 am

gfh fg h

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://aldiaa.yoo7.com
 
اعرف صاحبك وعلم عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى جديد فيه كل مفيد .أضئ حياتك في رحاب الضياء.  :: «°•.¸ :::: ¸.•°» منتديات الشباب والرياضة «°•.¸ :::: ¸.•°» :: ركــــــن الــشــبـــاب-
انتقل الى: